28 d’abril 2008

El DVD cada vegada més a punt ....

Hola a tots !!!!

Després d'uns dies de no escriure res al blog hem d'anunciar-vos que el directe gravat el 26 de gener passat ja quasibé el tenim llest. Després de treballar amb els tècnics hem de dir-vos que ja tenim els màsters a punt d'enviar a l'edició. Aquests dies estem treballant en el disseny. Aviat el tindrem a les mans.

Per altra banda, anunciar-vos que el proper divendres 2 de maig en Marc actua en solitari al Barlana on repassarà els temes del Despullat. I que el dissabte 3, l'endemà, amb en Marc tocarem, com a duet, al Pub City Arms de Centelles.

Vinga, que passeu un bon dilluns !!!

Fins aviat.

6 comentaris:

Xesca ha dit...

Holasss!

I mentre esperem el DVD... ¿A quina hora és el 3 al City Arms??? :)

Gràcies!!!

bobbyjean84 ha dit...

Hola Xesca !!

Suposo que serà a partir de les 11.

Salut !!

Anònim ha dit...

y el viernes? a que hora? tambien las 11 no?

Xevi Vilardell Bascompte ha dit...

Jo només demano: PER QUAN EL DVD? Estic que em menjo les ungles! grgrgrgrgr....

Anònim ha dit...

Ei Pep i Marc! Genial el concert del city... només era passar per dir-vos que merci per haver-me deixa't tocar el meu tema. Realment els meus amics em van fotre una bona embarcada perquè jo no ho sabia pas jajaja m'hi vaig veure en mig de cop i això suposo que ho va demostrar els nervis. Així doncs, merci pel minut de glòria ;-) Un plaer un cop més!

Anònim ha dit...

000000000000000000000

























..................